Support 2018-06-20T10:38:12+00:00

De support van Scienta

Zo helpen wij u als klant van Scienta. 

Bent u klant bij Scienta – of wilt u dat worden – dan wilt u weten waar u aan toe bent. Daarom vindt u op deze pagina alles wat u moet weten over onze supportmogelijkheden, juridische zaken, achtergrondinformatie en verdere inspiratie.

Support en onboarding 

Bent u klant bij Scienta – of wilt u dat worden – dan leggen we u graag in de watten. Want of u nu een doorgewinterde gebruiker bent of vandaag start: elke klant kan bij ons terecht met vragen over Scienta. Bekijk hier hoe we u verder kunnen helpen.

Technische zaken

Scienta is cloudsoftware. En ondanks dat onze software geen technische consultancy, implementaties of verplichte trainingen kent, is het toch soms handig om net iets meer te weten over de techniek ‘onder de motorkap’ van Scienta.

Juridische zaken

Scienta is cloudsoftware. U en uw medewerkers loggen in op een eigen, beveiligde Scienta-omgeving. Bij Scienta staat gebruiksvriendelijkheid en toeganklijkheid centraal. Daarom is Scienta aantrekkelijk ontworpen met kleurrijke widgets. Dit bevordert niet alleen het gebruik onder medewerkers, het maakt het een herkenbaar startpunt in uw organisatie.

Heeft u verder nog vragen?

Schroom niet om uw vragen aan ons te stellen. Vul het contactformulier in of neem contact met ons op met onderstaande contactgegevens.

In verband met een teamuitje, zijn wij woensdag 20 juni 2018 vanaf 12:00 niet bereikbaar. Klanten met een SLA, kunnen het SLA-nummer bellen.

U vindt ons hier:

Scienta
Stephensonstraat 31
3846 AK Harderwijk
Telefoon: +31 (0)341 – 700 255
E-mail: info@scienta.nl

Zo kunt u ons bereiken:

  • Scienta Support: +31 (0)341 – 700 256

  • Verkoop: +31 (0)341 – 700 257

  • Algemeen nummer: +31 (0)341 – 700 255

Praktisch

We zijn bereikbaar van van maandag tot en met vrijdag ussen 08:30 en 17:00 CET.

Onze zakelijke gegevens:

KvK nummer: 08118746
BTW nummer: NL8127.83.475B.01

Lees hier ons privacybeleid.