Hoe ga je om met de hogere klantverwachtingen als je bedrijf groeit? En hoe zorg je dat je medewerkers bij je organisatie betrokken zijn?

Onze klanten Lienesch en Cambridge Weight Plan stelden zich precies deze vragen. Laat je inspireren door hun verhalen over groei, verbinding en betrokkenheid. En: je leest hun verhalen niet op onze blog, maar op Sprout.nl en MT.nl.

Hoe ga je om met hogere klantverwachtingen?

Stoffenfabrikant Lienesch begon in 2001 als een klein bedrijf in plissé stoffen, maar is inmiddels uitgegroeid tot wereldwijde leverancier met bijna 70 medewerkers. Maar groeien gaat niet zonder slag of stoot, merken zij. Zo krijg je bijvoorbeeld te maken met hogere klantverwachtingen. Hoe ga je daar slim mee om? Lees het hele verhaal op MT.nl ►

Hoe Cambridge Weight Plan haar medewerkers én zelfstandigen bij de organisatie betrekt

Met 35 vaste medewerkers en 450 (!) consulenten kan de communicatie een uitdaging zijn, ondervindt ook Cambridge Weight Plan. Om hun werk goed te doen, is een goed geoliede machine nodig. Sandra Biallass, business unit manager van Cambridge Weight Plan, vertelt over hun uitdagingen. “De werkdruk is op sommige afdelingen afgenomen.” Lees het hele verhaal op Sprout.nl ►